Daftar Isi

Minggu, 24 April 2011

[No Hoax]Ane ngliat putri duyung gan pas maw mancing..

Thank you for using rssforward.com! This service has been made possible by all our customers. In order to provide a sustainable, best of the breed RSS to Email experience, we've chosen to keep this as a paid subscription service. If you are satisfied with your free trial, please sign-up today. Subscriptions without a plan would soon be removed. Thank you!
gan ane tadi iseng2 ma temen ane maw mancing di kali, pas udah nyampe di kali ane sama temen ane ga sengaja ngeliat sosok mirip putri duyung gan...no hoaxane langsung foto aja tuh putri duyung n masukin dikaskus..tapi temen ane nyaranin bwt mancing putri duyungnya make tai kebo yang masih anget gan, ane binggung gan ko umpannya kaya bgtu yah tapi pas maw di pancing pake umpan tai kebo tuh

UNIC 25 Apr, 2011


--
Source: http://www.klikunic.com/2011/04/no-hoaxane-ngliat-putri-duyung-gan-pas.html
~
Manage subscription | Powered by rssforward.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar